Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 11 mai 2011

Femeia - un mister! Oare?


Ca si comentariu la poza asta cineva a scris urmatoarele:  " And thus, dear students, we have arrived at the formula for understanding women ".
Desi mult timp am crezut si eu la fel, acum am ajuns la o alta concluzie: femeia este fiinta umana si orice fiinta umana este greu de inteles. Insa daca vrei cu adevarat sa cunosti pe cineva, o poti face, dar trebuie sa iti doresti acest lucru  si sa investesti timp si chiar din tine. Pe deplin doar Dumnezeu poate cunoaste, dar putem intelege si noi foarte mult, daca ne dam interesul. Poate nu ma credeti, pentru ca sunt si eu femeie, dar eu la concluzia asta am ajuns. Atat femeia cat si barbatul sunt greu de inteles, dar daca vrem sa-i cunoastem si investim in acest proces, vom fi multumiti de rezultat.

Pentru barbati va dau o idee de unde sa incepeti: mai inainte de orice altceva, orice femeie doreste sa fie iubita. Probabil ati mai auzit asta, dar cati dintre voi chiar ati luat aminte la ea si ati aplicat-o? Si nu orice aparenta iubire, ieftina si ,, sclipitoare ", ci o iubire autentica, asa cum Hristos ne-a invatat pe toti: o iubire jertfitoare, o iubire care il face pe celalalt sa se simta unic si valoros. Da, implica efort si sacrificiu din partea celui care incepe acest proces, dar ce castigi usor nu are valoare. Incepeti cu asta si veti vedea transformarea. Sa incetam sa ne mai plangem ca cei din jur sunt de neinteles, pentru ca asta nu demonstreaza decat ca nu am incercat, in adevaratul sens al cuvantului, sa-i cunoastem. Dumnezeu sa ne binecuvanteze pe toti cu intelepciune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu