Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 8 octombrie 2010

Top 10 Personal


Azi ma gandeam ca imi plac foarte multe melodii crestine si am fost curioasa sa vad cum arata un Top Meridian Personal si un Top Ro Personal. Asa ca m-am gandit putin si iata ce a iesit:


Top Meridian Personal:
1. Casting Crowns - East to West
2. Fernando Ortega - Give me Jesus
3. JJ. Keller - What love really means
4. David Phelps - Your Love
5. Chris Tomlin - Indescribable
6. Marcela Gandara - El mismo cielo
7. Jaeson Ma - Love
8. Kerrie Roberts - No matter what
9. Warren Barfield - Love is not a fight
10. Petra - Love

Top Ro Personal
1. Argument - Calauzire
2. Argument - Privind la Tine
3. Argument - Rugaciune
4. Argument - In mana Ta
5. Fratii Alexa - Pasiune pentru Tine
6. Sunny Tranca - Alaturi de mine e Dumnezeu
7. Vitamina C - Dumnezeu minunat
8. Catre Cer - In bratul Tau
9. Continental - Doar Tu ma cunosti
10. Catalin si Ramona Lup - Tu ma ridici

M-am gandit sa lansez aceasta provocare si prietenilor mei din blogosfera si cu aceasta ocazie poate mai descopar si alte melodii care sa fie o binecuvantare pentru mine si ceilalti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu