Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 8 octombrie 2010

Top 10 - Carti citite


Si pentru ca tot am facut un top in ce priveste muzica, nu puteam sa nu fac un Top 10 al cartilor citite pana acum. Acesta a fost cel mai greu de facut, dar iata ce a iesit:

1. Nu am destula credinta ca sa fiu ateu de Norman Geisler si Frank Turek
2. Rugaciunea de Philip Yancey
3. Cand povestea de dragoste ti-o scrie Dumnezeu de Eric si Leslie Ludy
4. Cand visele se implinesc de Eric si Leslie Ludy
5. Rascumparata prin iubire de Francine Rivers
6. Genoveva de Margorie Buckingham
7. Dragoste si Respect de Emerson Eggerichs
8. Ancora Sperantei de Romaine Stauffer
9. Pasi spre Cer de Elisabeth Prentiss
10. Infrunta-ti uriasii de Max Lucado

Intrucat citesc foarte mult si sunt interesata de carti bune, am sa lansez aceasta provocare si prietenilor mei din blogosfera. Cu siguranta am sa descopar carti interesante..

Un comentariu:

  1. fii binecuväntatä Cata!
    Pot sä-ti recomand cäteva site-uri crestine,douä dintre ele sunt cu cärti crestine interesante?
    :www.ekklesiaoradea.ro
    www.oxigen.tv
    www.oamenisiperspective.ro
    www vesteabunä.wordpress.com
    www amazingdiscoveries.org
    www.revelatia.ro
    www.rhemainc.org
    www.revelatia.ro
    www.lampadaruldeaur.ro
    www alfaomega.tv
    multä binecuväntare pe mai departe iti doreste o mämicä cu 4 fetite mici si un bäietel in burticä!
    Ps.si mie imi place sä citesc,chiar cänd aläptez sunt cu cartea in mänä.

    RăspundețiȘtergere