Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 31 august 2010

Viziune asupra familiei ..

Recent, o buna prietena, Charys, a postat ceva deosebit si pentru ca mi-a placut mult, i-am cerut permisiunea sa o postez si eu intr-o postare relativ modificata. Am ales o imagine a familiei Graham pentru ca este o familie aproape de sufletul meu, o familie pe care o admir si o am ca model. Iar versurile de mai jos apartin postarii prietenei mele, versuri care se potrivesc mult si cu modul in care privesc eu casnicia..


M-am casatorit cu un barbat pe care-l respect.

Nu trebuie sa ma plec inaintea lui.
M-am casatorit cu un barbat pe care-l ador si admir,
Nu am nevoie de o lista cu titlul
” Cum sa-i satisfac orgoliul ” sau
” Nevoia barbatului de a fi admirat ”...

Dragoste, supunere, loialitate, incredere -
Toate sunt in interiorul meu;
Ele imi determina actiunile
Reducerea la reguli mi-ar distruge dorinta de a le implini...

Am hotarat sa-l slujesc
Si sa ma bucur de el...

Am hotarat sa traim impreuna,
Sa crestem impreuna,
Sa iubim mai mult impreuna,
Chiar si atunci cand ne doare
Si avem conflicte...

Am hotarat sa ne cunoastem unul pe altul,
Ca doi oameni reali,
Ca doua personalitati individuale,
Unici, cum altii nu sunt...

Casnicia noastra este hotararea de a ne iubi,
De a fi impreuna,
De a ne cunoaste si de a ne intelege,
De a ne darui pe noi insine
De a ne impartasi scopurile,
Preocuparile,
Dorintele,
Nevoile...

Hotararea noastra a dus la fapte.
Dragostea ne determina comportamentul
Si viata impreuna...
Si, deoarece nu putem indeplini toate obligatiile
Si tot ceea ce ne cere dragostea,
Suntem obligati sa credem in iertare...
... si in har ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu