Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 13 august 2010

Seara de joi ..


De la Plopu 26 am revenit acasa cu multe amintiri pretioase, adanc pastrate in inima mea. Revederea cu prieteni dragi de care mi-era dor, partasia de la focul de tabara din fiecare noapte, conversatiile purtate cand slujeam impreuna cu departamentul la bucatarie, linistea diminetilor de la Plopu cand multi inca dormeau, cerul instelat si prezenta lui Dumnezeu, toatea acestea sunt amintiri pretioase ce nu dispar.

Insa ce nu pot uita este seara de joi, o seara in care l-am simtit pe Dumnezeu mai aproape ca oricand. O seara in care toti stateam inaintea Lui cu reverenta, cantand cantece si adorandu-L. Eram noi si Dumnezeu si toti eram una in El. Diferentele nu mai contau, desi eram din multe confesiuni, din multe zone ale tarii si chiar si din alte tari.
In acea seara, mi-am reamintit cat de mari sunt sfiintenia si frumusetea lui Dumnezeu. ,, Opriţi-vă, şi să ştiţi că Eu sînt Dumnezeu " ( Ps. 46:10 )  Sorin Popa, prin poza de mai sus, a surprins foarte bine ce vreau sa spun. Mi-aduc aminte ca am facut un nou legamant cu Domnul meu, un legamant sa-mi tratez dusmanii, nu cum s-ar astepta ei, ci cu iubire, o iubire venita de Sus. Si, prin puterea Lui, imi voi tine legamantul.

Nu pot uita cum m-am simtit dupa acea seara, eram ca dupa o intalnire cu Dumnezeu pe munte ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu