Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 16 august 2010

Multumesc, Doamne, pentru ea!


Peste 5 zile bunica mea, una din cele mai importante persoane cu care m-a binecuvantat Dumnezeu, prin harul lui Lui,  va implini varsta de 70 de ani.
Dumnezeu este atat de bun cu mine si m-a binecuvantat in mod deosebit cand a ingaduit ca bunica mea sa faca parte din viata mea. N-am meritat si nici nu voi putea vreodata sa merit a sta in casa cu o astfel de persoana. Probabil va ganditi ca este normal sa o laud: e bunica mea si, pe deasupra, e si ziua ei, dar ce spun eu acum nu sunt doar cuvinte.

Pot sa incep prin a spune ca Dumnezeu m-a condus catre El prin ea, nu numai prin faptul ca m-a dus la adunare cam de pe la varsta de 1 an, dar si prin marturia vietii ei. Este o persoana care mi-a aratat in mod practic ce inseamna iubirea: de cate ori citesc pasajul din 1 Corinteni 13 ma duc cu gandul catre ea. Ma gandesc mai ales la perioada adolescentei si la ce copil dificil am fost si, totusi, niciodata nu a renuntat la mine, nu a renuntat la a manifesta iubire. Comportamentul ei ma face sa realizez mai mult cum este Dumnezeu, pentru ca daca un om poate iubi in acest fel, imaginati-va cat de mult ne iubeste Dumnezeu!

Da, da .. este om si are si defecte, dar acestea sunt minore in comparatie cu ale mele. Da, avem si perioade mai dificile, nu este totul roz mereu, dar asta este pentru ca satan uraste armonia si dragostea intr-o familie si ataca mult mai inversunat. Insa omul prin care Dumnezeu a lucrat cel mai mult in viata mea este ea. Desi, de multe ori, i-am pricinuit intristari, tot a avut rabdare cu mine. Nu stiu ce m-as face fata ea si sincer spun ca momentan nu imi pot imagina cum ar fi viata mea, fara ca ea sa fie prezenta acolo. Avand in vedere ca are o varsta nu pot stii niciodata cand o va chema Tata acasa, m-am tot gandit si la acest aspect, insa nu ma voi ingrijora pentru ca stiu ca Dumnezeu este deja acolo si ma va pregati.

Tot ce pot sa fac acum este sa-I multumesc lui Dumnezeu pentru asa o binecuvantare si pentru ca mi-a daruit-o. Ma rog sa pot invata de la ea tot ce vrea El sa invat si sa o pretuiesc in orice moment, atat timp cat o mai am langa mine. Cu ocazia asta, va indemna sa ii pretuiti pe cei dragi, dificili sau mai putin dificili, pentru ca nu se stie cat ii mai aveti cu voi si sa nu regretati mai tarziu. Domnul sa fie laudat pentru tot ce ingaduie in viata noastra, caci El stie ce e mai bine pentru noi!

La multi ani, Buni!

5 comentarii:

  1. La multi ani si din partea mea! Sa fie binecuvantata! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani pentru bunica ta!
    Si eu am avut o bunica pentru care aveam aceleasi sentimente ca si tine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani bunicii tale Cata, frumoasa bunica cred ca este mandra de tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc tuturor pt binecuvantari si felicitari!

    RăspundețiȘtergere