Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 16 august 2010

Ai primit o scrisoare de dragoste ..

Poate ca tu nu Ma cunosti, dar Eu stiu totul despre tine. Psalmul 139:1
Stiu cand stai jos si cand te ridici. Psalmul 139:2
Si cunosc toate caile tale. Psalmul 139:3
Iti cunosc pana si numarul firelor de par. Matei 10:29-31
Ai fost creat dupa chipul Meu. Genesa 1:27
In mine ai viata, miscarea si fiinta. Tu esti al Meu. Fapte 17:27-28
Inainte sa te fi intocmit in pantecele mamei tale, te cunosteam. Ieremia 1:4-5
Te-am ales mai inainte de intemeierea lumii. Efeseni 1:11-12
Nu esti rodul unei greseli, caci toate zilele tale au fost scrise in cartea Mea. Psalmul 139:15-16
Eu am hotarat chiar ziua nasterii tale si locul unde vei trai. Fapte 17:26
Esti o faptura asa de minunata... Psalmul 139:14
Eu te-am tesut in pantecele mamei tale. Psalmul 139:13
Si te-am sprijinit in ziua nasterii tale. Psalmul 71:16
Am fost inteles gresit de cei care nu Ma cunosc. Ioan 8:41-44
Dar nu sunt nepasator, nici suparat, ci sunt dragostea desavarsita. 1 Ioan 4:16
Si dorinta Mea e sa revars aceasta iubire asupra ta; doar pentru faptul ca esti copilul Meu, iar Eu, Tatal tau. 1 Ioan 3:1
Eu iti daruiesc mai mult decat ti-ar putea oferi vreodata tatal tau pamantesc. Matei 7:11
Pentru ca Eu sunt cel mai bun Tata. Matei 5:48
Orice lucru bun care il primesti vine din mana Mea. Iacov 1:17
Pentru ca Eu sunt Cel ce-ti poarta de grija in toate nevoile Tale. Matei 6:31-33
Dintotdeauna am gandit pentru tine un viitor plin de speranta. Ieremia 29:11
Pentru ca te iubesc cu o dragoste vesnica. Ieremia 31:3
Si sunt plin de bucurie de dragul tau. Tefania 3:17
Nu voi inceta niciodata sa iti fac bine. Ieremia 32:40
Caci tu esti comoara Mea nepretuita. Exod 19:5
Eu doresc din toata inima Mea si din tot sufletul Meu sa-ti fac bine. Ieremia 32:41
Si vreau sa-ti arat lucruri mari si minunate. Ieremia 33:3
Daca Ma vei cauta cu toata inima, Ma vei gasi. Deuteronom 4:29
Desfatarea ta sa fie in Mine si Eu iti voi da tot ce-ti doreste inima. Psalmul 37:4
Pentru ca Eu dau si vointa, si infaptuirea. Filipeni 2:13
Pot face pentru tine nespus mai mult decat ceri sau gandesti. Efeseni 3:20-21
Pentru ca Eu sunt cel care te intareste. 2 Tesaloniceni 2:16-17
Dar si Tatal care te mangaie in toate necazurile tale. 2 Corinteni 1:3-4
Cand inima ti-e zdrobita sunt aproape de tine. Psalmul 34:18
Asa cum un pastor isi duce mieii pe brate, asa te-am adus Eu aproape de inima Mea. Isaia 40:11
Intr-o zi, Eu voi sterge orice lacrima din ochii tai si voi indeparta de la tine toata suferinta indurata pe acest pamant. Apocalipsa 21:3-4
Eu sunt Tatal tau si te iubesc la fel de mult cum L-am iubit pe Fiul Meu Isus. Ioan 17:23
Pentru ca in Isus ti-am descoperit dragostea Mea pentru tine. Ioan 17:26
El este intru totul asemenea Mie. Evrei 1:3
El a venit ca sa-ti arate ca Eu sunt de partea ta si nu sunt impotriva. Romani 8:31
Moartea Lui a fost dovada suprema a iubirii Mele pentru tine. 1 Ioan 4:10
Am dat tot ce-am avut mai scump ca sa-ti castig dragostea. Romani 8:31-32
Daca primesti darul Fiului Meu Isus, Ma primesti pe Mine. 1 Ioan 2:23
Si nimic nu te va mai desparti vreodata de dragostea Mea. Romani 8:38-39
Intoarce-te acasa si vei avea parte de cea mai mare sarbatoare pe care a vazut-o vreodata Cerul. Luca 15:7
Ti-am fost dintotdeauna Tata si iti voi ramane intotdeauna Tata. Efeseni 3:14-15
Intrebarea este: "Vrei si tu sa fi copilul Meu?" Ioan 1:12-13
Te astept... Luca 15:11-32

Autor necunoscut
Sursa: Resurse Crestine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu