Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 24 iulie 2010

Decizii .. decizii .. decizii ..

Spunea cineva odata: ,, Nu lua nicio decizie, mica sau mare, fara sa stai, in rugaciune, cu Biblia in fata, intrebandu-L pe Dumnezeu care e solutia cea mai buna. "
Zilnic, luam decizii si as vrea sa nu iau niciuna fara sa-L intreb pe Dumnezeu intai. Stiu ca daca iau decizii de capul meu, chiar daca par bune pe moment, mai tarziu se pot dovedi a fi tragice.
Dumnezeu este Cel care cunoaste totul in adancime si daca ascult de El va fi bine, daca nu, e posibil sa regret,  dupa un anumit timp, decizia luata.

Imi pare rau ca multe decizii le-am luat dupa cum m-a taiat capul si .. am gresit. Totul se rezuma la cat de multa credinta avem in Dumnezeu. Asa ca, de astazi am sa incerc sa nu mai iau decizii fara sa-L consult pe El mai intai. Usor de zis, greu de aplicat, dar totul incepe de la dorinta de a face asa si asta e un inceput.

Domnul sa ne binecuvanteze cu intelepciune pentru a putea lua decizii corecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu