Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 30 iunie 2010

Un viitor sumbru ..

De curand am citit ce a scris o tanara crestina din Suceava, dupa ce a dat prima proba de BAC. Am sa pun si aici ce a zis ea, pentru ca la asta ma gandeam si eu in ultimul timp. Peste tot se copiaza atat de mult, incat, pe viitor, mi-e teama sa ma gandesc ce medici, profesori, etc o sa avem. Lumea merge din rau in mai rau si mi-e rusine sa recunosc ca si cei ce se declara crestini, in loc sa fie lumini, ii urmeaza pe ceilalti.


Andreea spunea:

Impresii de la bac :

1. din 23 de elevi , 2 nu am copiat .

2. supraveghetorii in loc sa supravegheze pe elevi, pandeau seful de comisie : jalnic

3. imi vine sa imi iau campii cand ma gandesc ce o sa faca toti copiatorii din  frumoasa Romanie in 10 ani.

Mult regret si multa nemultumire.....si e abia inceputul !



Si asta e doar o parte din lucrurile in neregula de acolo: nu mai vorbim de mita si altele. .

3 comentarii:

  1. Iar daca ia cineva atitudine este inlaturat. De asta exista astazi biserici si institutii pline de "catelusi care nu mai latra" ci caini imblanziti, domesticiti, pasnici, inofensivi.

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo...stai ca am auzit situaţii si mai grave...pe zi ce trece conştiinţa oamenilor e tot mai degradată.
    Mai revin de vineri încolo când scap de licenţă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Trist...si totusi adevarat.....!
    Doamne ai mila si indurare de noi !

    RăspundețiȘtergere