Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 2 iunie 2010

Secretul Multumirii practicat in viata de zi cu zi ..


,, Evlavia însoţită de mulţumire este un mare câştig. " 1 Timotei 6:6

 Cu siguranta asa este cum spunea si apostolul Pavel, evlavia insotita de multumire este un mare castig, din toate punctele de vedere: spiritual, psihic si chiar fizic. Am ajuns la concluzia ca nemultumirea face mult rau si nu se merita sa ii permitem sa patrunda in inima noastra. Si de ceva timp, de cand incerc, in mod voit, sa sadesc multumirea in inima mea, ma simt mult mai bine in toate cele 3: spiritual, psihic si fizic. Nu pot sa zic ca-mi reuseste 100%, dar sunt la inceput.

ZIlele acestea am citit si cartea Secretul multumirii de Harriet Lummis Smith, care m-a ajutat mult in directia asta si m-a facut sa realizez ca viata mea poate fi aproape total schimbata daca voi incerca sa gasesc un motiv de multumire in orice lucru din viata mea, fie el si mai putin placut. Haideti sa fim multumitori, asa cum ne indeamna sa Dumnezeu, in 1 Tesaloniceni 5:18: ,, Mulţumiţi lui Dumnezeu pentru toate lucrurile; căci aceasta este voia lui Dumnezeu, în Hristos Isus, cu privire la voi. " , caci nu avem nimic de pierdut, ci doar de castigat!

Zilele acestea am meditat putin la cateva binecuvantari din partea lui Dumnezeu si am realizat ca prea putin am fost multumitoare pentru ceea ce mi-a dat. M-am ,,obisnuit" cu binecuvantarile astea si am uitat lucrul cel mai important: sa si multumesc pentru ele.

Sunt nespus de multumita de felul cum Domnul sa ingrijeste de mine. Am o familie iubitoare, care isi demonstreaza dragostea practic si am parte de liniste, de intelegere in momentele grele.
Multumesc lui Dumnezeu ca am ajuns sa Il cunosc, am dobandit, prin jertfa Lui, iertarea de pacate si viata vesnica, plus ca nadejdea ca vom fi impreuna pentru eternitate ma ajuta sa ma pot bucura din plin si de viata de aici, fara teama relativ la ceea ce ma asteapta dincolo, pentru ca, pana la urma, ajung Acasa.
Mi-a dat sanatate sa pot sa imi ajut familia si sa ma pot bucura de viata.Multumesc Domnului ca m-a ajutat sa intru la facultatea la care imi doream si la fara plata ( stia ca nu as fi avut bani sa platesc ), ma sustine in examene, care sunt nu tocmai floare la ureche..
A investit si investeste in mine pentru ca are un plan cu viata mea, are un plan si cu viata voastra, dar trebuie sa alegeti sa-L ascultati.  Si cel mai mult ma bucur de faptul ca nu este niciodata prea ocupat pentru mine, mai mult, doreste sa ma asculte in fiecare zi.
Plus nenumarate alte binecuvantari de care nu sunt vrednica si care nu le-as putea insira intr-un timp asa scurt.

Desigur, nu uitam ca traim vremuri grele, dar multumirea este cu atat mai valoroasa cu cat o facem din toata inima si in orice circumstante: placute sau mai putin placute. Noi trebuie sa fim multumitori pentru toate lucrurile! Nu este usor, dar nici imposibil!

Avem un Dumnezeu extraordinar care merita toata slava si toata multumirea!

2 comentarii:

  1. Am citit cu mare drag ce ai scris. Esti intradevar speciala. Cand dragostea lui Hristos iti cupride inima, iubesti toti oamenii... asta simt si eu...si ii multumesc Domnului, ca ma invata zilnic ce inseamna dragostea de oameni, in fiecare zi.

    O seara binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  2. De foarte multe ori ne este teama sa spunem multumesc aproapelui nostru, pentru ca oricat de mic ar fi fost lucrul in care ne-a ajutat un simplu "multumesc" face cat o gramada de alte cuvinte.
    Trebuie sa invatam si sa ne intiparim in minte ca noi trebuie sa fim multumiti de ceea ce primim chiar daca nu ne face placere. Dumnezeu stie de ce ne ofera si bune si rele, dar asa cum spuneai si tu, uitam cate binecuvantari primim in fiecare zi si deja ne-am obisnuit cu ele. TREBUIE SA II MULTUMIM IN FIECARE ZI PENTRU CEEA CE PRIMIM DIN MANA LUI.

    RăspundețiȘtergere