Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 2 aprilie 2010

Un cadou unic in Univers ..


Definitia dragostei este Isus Hristos! De ce? Pentru ca El s-a jertfit pentru noi, nu cand ii eram prieteni, ci cand il pironeam pe cruce. Poza asta imi aduce aminte de faptul ca Dumnezeu nu izgoneste niciodata pe cel care isi cere iertare din toata inima si pe cel care vrea sa inceapa o viata noua slujindu-L pe El, indiferent care e trecutul lui.

Poate va intrebati cum de pot afirma ca eu sunt cea care l-a pironit pe cruce, cand El a fost rastignit acum de mai bine de 2000 de ani. Ei bine, chiar daca m-am nascut mult mai tarziu, eu l-am pironit pe cruce prin pacatele mele, pentru ca Isus, pe cruce, nu a indurat doar pacatele celor din timpul lui, ci a iertat pacatele intregii omeniri chiar daca ele nu fusesera inca infaptuite.

Cu greu putem intelege suferinta spirituala, pshica si fizica prin care a trecut atunci Isus Hristos, dar stim ca a facut-o pentru noi. Dumnezeu s-a pedepsit pe Sine Insusi pentru noi pentru ca atat de mult ne iubeste, pentru ca atat de mult te iubeste .. 

Chiar daca si tu ai fost unul din cei care L-au pironit pe cruce si tu poti gasi iertare pentru pacatele tale. Totul e sa crezi si sa accepti ceea ce Dumnezeu a facut pentru tine. Alegerea este a ta si numai a ta, caci fiecare decide pentru el ..

Un comentariu: