Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Psalmul 23 - sub o alta haina -

Domnul este Sursa mea, nu voi duce lipsa de nimic…
El imi da din dragostea Lui si ma umple de prezenta Lui;
El este puterea mea si imi arata drumul pe care trebuie sa merg…
Chiar daca totul se prabuseste in jurul meu, totusi El ramane mereu Acelasi…e mereu langa mine…
Tu ma tii de mana si niciodata nu imi dai drumul ca sa nu ma pierd…
Da, El este Sursa mea…Izvorul meu si cu El vreau sa fiu pana la sfarsitul zilelor mele!
Tata, nu ingadui sa treaca nici macar o zi fara ca eu sa nu arat zambetul Tau…
…fara ca Tu sa nu incurajezi pe cineva, prin mine;
…fara ca Tu sa nu spui cuiva ca il iubesti, prin mine;
…fara ca Tu sa nu mangai pe cineva, prin mine;
…fara ca cineva sa nu se bucure de prietenia Ta, prin mine;
…fara ca Tu sa nu schimbi ceva sau pe cineva, prin mine;
fara ca eu sa nu Te arat pe Tine…!

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu