Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 10 martie 2010

Vreau sa descopar cat mai mult din Dumnezeu ..


Imi place tare mult sa cercetez cate putin din tainele Universului si sunt fascinata de Dumnezeul pe care il descopar prin creatia Sa. Sunt atat de multe lucruri pe care nu le stim despre El, atat de multe .. Cu cat descopar mai mult din Dumnezeu cu atat realizez ce sunt eu in comparatie cu El. Si asa incep sa inteleg cat de mare este iubirea Lui pentru mine si pentru fiecare din voi.


De un lucru sunt sigura: cu cat voi incerca sa-L caut mai mult pe Dumnezeu cu atat satan va incerca sa ma opreasca si va lupta cu inversunare. Dar inima mea tanjeste prea mult dupa Dumnezeu ca sa ma las doborata de satan. Voi spune si eu ca psalmistul: ,, Cat pentru mine , fericirea mea este sa ma apropii de Dumnezeu: pe Domnul Dumnezeu Îl fac locul meu de adăpost, ca să povestesc toate lucrările Tale. "

Adancimile sufletului omenesc striga numai catre Dumnezeu. ( Elisabeth Elliot )

As vrea sa cunosc gandurile lui Dumnezeu, restul sunt detalii. ( Anonim )

Dumnezeu vrea sa imi arate cine sunt eu, ca apoi eu sa vad cine este El. ( Anonim )

Un comentariu:

  1. Asa este...cu cat ne propunem sa ne apropriem mai mult de Dumnezeu cu atat vrajmasul ne pune piedici si avem ispite...trebuie sa nu ne dam batuti si sa inaintam pe cale ca la finalul alergarii sa fim recompensati.

    RăspundețiȘtergere