Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 martie 2010

Un Dumnezeu minunat!

Si pentru ca tot vorbim de creatie .. am gasit o melodie foarte frumoasa cantata de Vitamina C.

Dumnezeu minunat


Oceanele ascund ceva din taina Ta
Muntii imi arata maiestatea Ta
Bolta cerului se pleaca usor
Toate canta pentru Creator
Planetele danseaza la porunca Ta
Pamantul linistit toarce in axa sa
Galaxii ce fredoneaza toate in cor
Vrednic este al nostru Creator

Dumnezeu minunat in palma Ta am fost sapat
Inainte sa vad lumea mea, eram un vis in inima Ta
Dumnezeu minunat in palma Ta am fost sapat
Tu esti stanca pe care stau, Tu esti apa din care beau

E un mister, e o minune
Ce nu se poate explica
Cu tot ce este Doamne in mine
Mereu iti voi canta

3 comentarii:

  1. Dumnezeu? :))
    Intra pe blogu' meu si citeste, eu una nu cred in dzeu;) crezi degeaba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca sa fii ateu ai nevoie de mai multa credinta, pentru ca argumentele in favoarea existentei lui Dumnezeu sunt multe si au o baza solida.

    Am citit pe blog la tine si am observat ca argumentele tale provin din viata unor asa-zisi crestini, insa daca unii sunt pricini de poticnire, nu inseamna ca Dumnezeu nu exista!

    Si faptul ca tu alegi sa nu crezi in El, nu inseamna ca vei fi scutit de o intalnire cu Dumnezeu, intr-o zi, cand vei da socoteala pentru viata ta!

    Deci, mai bine cerceteaza si vei vedea ca ceea ce spun este adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cata, imi plac foarte mult ultimele tale posturi despre creatie/univers. Si cand citeam despre Universul care Dumnezeul nostru mare l-a creat, chiar ma gandeam la melodia asta. Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere