Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 1 martie 2010

Prima experienta la ski


Dupa o sesiune plina de tensiuni m-am bucurat de o scurta dar foarte placuta tabara de ski impreuna cu grupul de studenti OSCEP.
A fost prima experienta de acest gen si sunt fericita ca am avut ocazia sa vad si cum e sa practic acest sport. Cu ocazia asta mi-am imbogatit si colectia de cazaturi pe partie, insa m-am intors acasa multumita de tot ce s-a petrecut acolo.
As putea sa spun multe despre tabara de ski, insa ma rezum la a spune ca am petrecut cateva zile alaturi de oameni deosebiti, experimentand si ce inseamna a schia si cel mai important: mi-am reamintit ce Dumnezeu maret am!
Concluzia: E frumos, dar pentru incepatori e greu, iar la sfarsit te alegi cu o febra musculara de toata frumusetea. Cu toatea acestea insa, pot spune ca se merita ca in fiecare an sa-ti pui cateva zile deoparte pentru asa ceva!


2 comentarii:

  1. Se pare ca cineva a avut vacanta si s-a simtit f bine...:D

    ai ajuns pe blog la mine inainte sa te anunt ca te asteapta un mic martisor:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cata, pentru un incepator ai o pozitie frumoasa. Mie la primele experiente imi ajungea nasul la genunchi. :-))

    Ce frumos sa-l ai pe Domnul oriunde cu tine.

    O imbratisare.
    Monik

    RăspundețiȘtergere