Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 20 martie 2010

Nimic nu sunt .. dar Tu esti totul

Azi am realizat, inca o data, ce sunt eu fara Dumnezeu: nimic. Daca nu m-ar sustine El, de mult as fi pierit de pe pamantul celor vii. Inima mea nu ar mai bate daca El i-ar porunci: ,,Opreste-te!" ; daca El nu ar vrea, nu as vedea, nu as auzi, nu as respira, nu as exista. Doar cu Dumnezeu am pace in inima si ma pot bucura de viata .. nu as putea sa traiesc fara El. Cine este Dumnezeu pentru mine? TOTUL! 

Eu sunt nimic, dar Dumnezeu ma iubeste si intr-o zi am sa ajung ACASA unde vom fi impreuna pentru eternitate. Singura nu as fi putut ajunge acolo niciodata si as fi fost condamnata vesnic, dar iubirea Lui este atat de mare incat mi-a daruit cel mai de pret dar in tot Universul: mantuirea, nu prin puterile mele, ci prin credinta in Jerta lui Isus Hristos, Fiul Sau. Si ma tot intreb: voi putea vreodata multumi lui Dumnezeu indeajuns pentru tot ce a facut pentru mine .. ?

Cata,

***
Nimic nu sunt - de Costache Ioanid

Nimic nu sunt, un strop de tină
În care ai pus un bob de grâu.

Un ciob în care aprinzi lumina
Pustiu din care, Tu scoţi un râu.

Refren:
Nimic nu sunt, o cupă spartă
Din care faci un heruvim,

Sunt omul care Te-am dat la moarte
Fără să-mi pese de-al Tău suspin.

Nimic nu sunt, un rob netrebnic
Chemat ca jugul Tău să-l port,
Să dau deoparte piatra cea rece
Când Tu dai viaţă, celui mort.

Refren:
Nimic nu sunt, o trestie frântă
Din care faci, toiag de fier
O luminiţă fumegândă,
Ce mâine fi-va o stea pe cer.


Nimic nu sunt, doar Tu eşti totul
Şi Tu te-ai dat ca preţ al meu

Făcând din pieptul meu, chivotul
Ce-l poartă în el, pe Dumnezeu.


Refren:
Nimic nu sunt, nimic sub soare
Dar Tu te-ai dat pentru nimic
În veci să fii, mereu mai mare
Iar eu în veci, mereu mai mic.


Amin! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu