Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 10 martie 2010

Invata-ne sa ne numaram bine zilele, ca sa capatam o inima inteleapta ..

Ca sa-ti dai seama cat valoreaza un an, intreaba un student care a picat examenul.

Ca sa iti dai seama cat valoreaza o luna, intreaba o mama care a nascut prematur un copil.

Ca sa iti dai seama cat valoreaza o saptamana, intreaba un editor de la un ziar saptamanal.

Ca sa iti dai seama cat valoreaza o ora, intreaba doi indragostiti care abia asteapta sa se intalneasca.

Ca sa iti dai seama cat valoreaza un minut, intreaba un om care a pierdut trenul, vaporul sau avionul.

Ca sa iti dai seama cat valoreaza o secunda, intreaba un sofer care tocmai a evitat un accident.

Ca sa iti dai seama cat valoreaza o viata, intreaba-te ce simti cand pierzi pe cineva drag.

(autor necunoscut)

***

Stiu ca ati mai citit de n ori aceasta meditatie, insa va rog nu treceti rapid peste ea. Incercati sa meditati putin la ce cititi.
Pretuiti fiecare moment pe care il aveti, pentru ca niciodata nu va veti mai intalni cu el. Investiti-va timpul in mod intelept si cautati-l pe Dumnezeu! Nu uitati ca suntem trecatori, dar ce am facut pentru Hristos ramane!

2 comentarii:

  1. Super! Mi-am notat şi eu aceste gânduri!:)

    P.S.Mulţumesc pentru premiu! Scuze de intarziere(mai greu cu netul in ultimul timp). Să te mai anunţ că eşti câştigătoare din nou? :)Ei bine, si din partea mea il primesti!:) :imbratisare:

    RăspundețiȘtergere
  2. Avem timp pentru orice pana vine vorba de Domnul...atunci ne plangem ca nu avem timp

    RăspundețiȘtergere