Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 30 martie 2010

De n-ar fi fost ..


De n-ar fi fost.. de Renata Prodan

De n-ar fi fost crucea Golgotei sa spele tot pacatul meu
As fi ramas pierduta-n noapte , de-a pururi fara Dumnezeu.
De n-ar fi fost crucea Golgotei n-ar fi speranta-n viata mea
Caci sangele curs in vechime pacatul n-a putut spala.

De n-ar fi fost o inviere zadarnica mi-ar fi credinta,
Toata povara de pacate mi-ar apasa din greu constiinta.
De n-ar fi fost o inviere n-ar fi speranta dupa moarte
si toata razvratirea mea de vesnicie m-ar desparte.

Daca doar pentru viata aceasta in Domnul mi-as fi pus speranta
as fi cea mai de plans din oameni, n-as avea nici o siguranta,
Caci mortii cu fioru-i rece ar trebui sa-i dau tribut,
As fi doar plans si disperare, nici o nadejde n-as fi avut.

Ma ingrozesc gandind la tot ce-ar fi-nsemnat viata mea 
Fara o cruce la Golgota si fara invierea Ta.
As fi trait dezamagirea si tragedia ce-au simtit 
Si ucenici-n ziua-n care pe cruce te-au vazut murind.

Sperantele lor spulberate, tristetea, visul naruit
S-au prefacut in bucurie cand moartea Tu ai biruit.
Doamne, prin invierea Ta viata lor a fost schimbata,
Chiar pretul vietii de-au platit te-au proclamat in lumea toata.

De-aceea, Doamne-ti multumesc! Cu reverenta ma inchin,
Caci sus la crucea Golgotei Tu ai schimbat si-al meu destin,
Ca-n moarte-ai fost biruitor, c-ai inviat plin de putere,
Prin Tine am o viata noua si o nadejde ce nu piere!

Amin!

***

Am gasit aceasta frumoasa poezie pe Resurse Crestine si mi-a placut foarte mult. Cu totii stim ca se apropie cu pasi repezi ziua cand vom celebra cel mai important fapt istoric al omenirii, cand Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu a murit si a inviat ca sa ne ofere o unica sansa de salvare. Asa cum spunea si Renata Prodan in poezia de mai sus: ,, Ma ingrozesc gandind la tot ce-ar fi insemnat viata mea, fara o cruce la Golgota si fara invierea lui Isus Hristos .. " . Dar, Dumnezeu pentru ca ne iubeste atat de mult, mai mult decat ne inchipuim noi, a decis sa se ofere ca si jertfa pentru creatia Sa. Putem descoperi vreodata o dragoste mai mareata ca aceasta?
In fiecare an ne amintim de acest sacrificiu suprem si dorinta mea sincera este sa nu ne ingropam in banal si traditii, ci sa cautam sa cunoastem cat mai adanc dragostea lui Dumnezeu care a motivat acest act unic de salvare a intregii omeniri, incepand cu primii oameni si sfarsind cu ultimii .. Si cel mai important: sa nu uitam ca Jertfa de la Golgota este un cadou si ca orice cadou daca il primesti il ai, daca nu, cadoul ramane la Cel ce il ofera. Cu alte cuvinte, Sangele lui Isus Hristos te poate curati de pacatele tale, doar daca primesti acest cadou prin credinta si nimic altceva. Nu mai este nimic de adaugat la Jertfa facuta de Fiul lui Dumnezeu!

Cata,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu