Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 5 ianuarie 2010

Tabloul


S-a intamplat ca intr-o zi, un ateu, prieten bun cu un crestin, sa-i faca o vizita prietenului sau. Acesta avea un tablou foarte frumos pe un perete. Si ateul a spus:
- Prietene, ce tablou frumos! Cine l-a pictat?
- Nimeni, intr-o zi m-am trezit acolo cu el pe perete. Nu stiu cine l-a facut, nici cum a ajuns acolo.
- Dar, nu se poate asa ceva. Nu se poate sa se fi pus singur pe perete; cineva l-a pictat si tu l-ai cumparat!
- Prietenul meu drag, daca tu crezi ca Universul si tot ce exista s-a nascut la intamplare, necreat de nimeni si sustii ca nu exista Dumnezeu, cum poti sa nu crezi ca acest tablou s-a facut singur si tot singur s-a pus pe perete?
Abia atunci a inteles ateul ce vroia de fapt crestinul sa-i demonstreze. Si a ramas fara cuvinte!

***

Daca cei care vad Universul acesta cu tot ce exista in el si cred ca nu exista un Creator inteligent care l-a plasmuit, atunci, cu siguranta, ei au nevoie de mai multa credinta decat crestinii, care cred in Dumnezeu ca si Creator a tot ce exista! Iar eu, nu am suficienta credinta ca sa fiu ateu!
Sunt coplesita de puterea, maretia si originalitatea Creatorului meu si caut sa ma bucur de tot ce a creat El ca sa ma faca fericita! Imaginile sunt o umbra a originalului, insa vreau sa va arat o foarte mica parte din creatia care demonstreaza existenta lui Dumnezeu!

Un comentariu: