Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 31 ianuarie 2010

Noutati de la Mitrut Stiopu

Poate pentru unii pare că e linişte prea mare, nu am mai dat nici un semn de viaţă şi nu am mai făcut nimic.
Nu este aşa deloc, ba mai mult am chiar şi veşti foarte bune.
Motivul pentru care nu am vorbit până acum este legat de un principiu: mai bine fă ceva şi apoi vorbeşte decât invers.
În munca aceasta de inventariere a prezenţei creştine în spaţiul virtual, o muncă absolut necesară deşi nu uşoară, trebuia început de undeva.
Şi acest început a fost Bloggeri Creştini.
El este doar una dintre componente şi acesteia i s-au mai adăugat recent încă două:
Linkuri Creştine şi Top Creştin 1000.

Fiecare dintre celelalte două componente e formată din câte un website de tip php/mysql şi un blog suport.

Ce se va întâmpla mai departe?
Fiecare componentă va contribui la acelaşi scop.
Bloggeri Creştini va fi o muncă de căutare, de "minerit", iar Linkuri Creştine şi Top Creştin 1000 vor fi oferte deschise pentru cei interesaţi.
În continuare munca cea mai grea va fi pe acest proiect.
Iată cum puteţi ajuta voi:
- vă puteţi ruga pentru mine
- vă puteţi înscrie website-urile sau blogurile pe Linkuri Creştine şi Top Creştin 1000
- puteţi să îmi furnizaţi informaţii şi să faceţi publicitate acestor proiecte.
Un link pe spaţiul vostru virtual, eventual un articol pe blogul vostru, sau informaţia transmisă prietenilor voştri, pot fi de mare ajutor.

Vă mulţumesc pentru sprijin şi vă doresc binecuvântare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu