Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 31 ianuarie 2010

Moartea - ce minunat fel de a o explica!


Un bolnav s-a intors catre doctor in momentul cand acesta se pregatea sa plece

din camera de examinare:
,, -Domnule doctor, mi-e frica sa mor.

Spune-mi te rog, ce este in partea cealalta? ,,

Foarte incet, doctorul i-a raspuns:
,, -Nu stiu..."

Tu nu stii? Doar esti un om credincios

si tu nu stii ce este dincolo de moarte? ,,

Doctorul a ramas cu mana pe clanta usii;


de dincolo se auzeau sunete de zgarieturi si scancete

si cand a deschis usa, un caine a intrat in camera

si a sarit pe doctor cu o privire vesela si foarte fericit.

Intorcindu-se catre pacient, doctorul a spus:

,, -Ai vazut cainele meu?

Nu a fost niciodata in camera acesta inainte..

El nu a stiut ce este inauntrul camerei,
nu a stiut decat ca stapanul lui este aici

si cind usa s-a deschis, a sarit inauntru fara frica.

Eu stiu prea putin de ce este dincolo de moarte

Dar stiu un singur lucru...

Eu stiu ca Domnul meu este acolo, si asta imi ajunge !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu