Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 31 ianuarie 2010

Incredere totala!

Moartea
( un mod foarte bun de a o explica )


Un bolnav s-a intors catre doctor in momentul cand acesta se pregatea sa plece din camera de examinare:

- Domnule doctor, mi-e frica sa mor! Spune-mi, te rog, ce este de partea celalata?

Foarte incet, doctorul i-a raspuns:

- Nu stiu ..

- Tu nu stii? Doar esti un om credincios si tu nu stii ce este dincolo de moarte?

Doctorul a ramas cu mana pe clanta usii; de dincolo se auzeau sunete de zgarieturi si scancete si cand a deschis usa, un caine a intrat in camera si a sarit pe doctor cu o privire vesela si foarte fericit. Intorcindu-se catre pacient, doctorul a spus:

- Ai vazut cainele meu? Nu a fost niciodata in camera acesta inainte.. El nu a stiut ce este inauntrul camerei, nu a stiut decat ca stapanul lui este aici si cind usa s-a deschis, a sarit inauntru fara frica. Eu stiu prea putin de ce este dincolo de moarte. Dar stiu un singur lucru...
Eu stiu ca Domnul meu este acolo si asta imi ajunge!

autor necunoscut

4 comentarii: